Zahradní skleníky Gampre Sanus, Kinplast

Skleníky Gampre Sanus

Skleníky Kinplast

Zahradní Agrosféra

Fóliovníky, pařníky

Pěstování zeleniny

Zavlažování skleníku, automatické

Menu
Váš košík

Velmi si vážíme, že jste si vybrali právě náš eshop a pevně věříme, že budete spokojeni.

Doprava a ceny

Vážení zákazníci zde si můžete jednotlivé způsoby doručení a plateb v klidu porovnat a ještě před započetím objednávky se svobodně rozhodnout, které z nich dáte přednost.​ 

Přesnou specifikaci, výběr ceny dopravy a způsobu platby objednávky standardních produktů a skleníků vytváříte v jednom z kroků tvorby objednávky!

Pro dopravu našich produktů a zahradních skleníků používáme zejména služby PPL (lze platit platební kartou, více na www.ppl.cz), Toptrans (nelze platit platební kartou). Po předchozí domluvě je možné dodání zboží naší dopravou. Zboží standardně zasíláme v rámci ČR. Zasíláme i na Slovensko i do dalších případných zemí. Tato služba však bude zpoplatněna dle aktuálních cen přepravních společností v momentě poptávky. Pro odesílání na Slovensko lze využít standardní objednávky na www.agrosfera.cz.

Doručení balíku:

  • V den odeslání od nás a přepravce obdržíte informační email o předání a převzetí zásilky k přepravě.
  • Zásilku přepravní společnost doručí převážně následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele.
  • Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
  • Zásilku vám standardně přepravce doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám dopravce zanechá oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den. Zásilku lze i po domluvě s přepravcem uložit i na několik dní na doručovacím depu přepravce.
  • Hmotnost balíku je omezena na 50 kg (neplatí pro skleníky).
  • Dodání se může skládat z jednoho i více kartonů. Pokud je alespoň jeden karton veden jako neskladný, může se termín dodání prodloužit na 2-5 dní. Při objednání a odesílání takového zboží se můžete setkat s delším termínem dodání (5-10 dní) než jsou standardní balíky. Budeme vás vždy informovat o přesných termínech dodání.

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné nám ihned oznámit, poznamenat rozsah poškození obalu při přebírání do přepravního listu (sepsat reklamační protokol s řidičem dopravce) a pošlete nám fotografie poškození. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Zásilku nepřebírejte v případě, že je zřetelně a viditelně poškozen i obsah zásilky a sepište s řidičem reklamační protokol o poškození zásilky (zápis do přepravního listu) a pošlete nám fotografie poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. V takovém případě nás kontaktujte, abychom dohodli další postup a zaslání nového zboží. V takovém případě budeme řešit reklamaci s dopravcem sami. Velmi důležité je překontrolovat zejména desky polykarbonátu u skleníků, zda nejsou dopravou zjevně poškozené pohledem na obvod roli a vnitřní část role. V případě poškození desek sepište záznam s řidičem a pošlete nám fotografie poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
  • Obsah zásilky zkontrolujte ihned po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 2 dnů po převzetí zásilky a požádat dopravce o sepsání zápisu o škodě. Na náš email: info@agrosfera.cz pošlete fotodokumentaci poškození a kopii zápisu s dopravcem o poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Komunikace s dopravcem:

Pro komunikaci s PPL a Toptrans výhradně používejte číslo zásilky a internetové stránky www.ppl.cz. V případě potřeby Vám jej rádi sdělíme. S tímto číslem je možné na internetových stránkách dopravce sledovat aktuální pozici zásilky.

Cena přepravy:

Podle velikosti a druhu zboží vám bude v jednom z kroků objednávky nabídnut nejvhodnější typ dopravy. Vyberete si dle nabídnutého výběru.

Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce. My můžeme také zásilku rozdělit do více dodávek, v takovém případě účtujeme pouze jedno jediné dopravné!

Cena přepravy pro standardní produkty (hmotnost do 50 kg a rozměr nejdelší strany balení do 110 cm) :

Platba převodem – předem je od 140,-Kč

Na dobírku je od 140,- Kč + poplatek za dobírku 55,-Kč

  • V případě, že je u některého produktu uvedena doprava zdarma, tak ostatní objednané produkty budou také dodány bez ceny za dopravu.
  • Při nákupu zboží, které má nejdelší stranu balení nad 110 cm bude připočítán ke konečné částce poplatek ve výši 395,-Kč za Nadrozměrné zboží.

Cena přepravy pro standardní skleníky (hmotnost do 100 kg a rozměr nejdelší strany balení do 300 cm) :

  • Na dobírku je od 1650,- Kč.
  • Při nákupu zboží v ceně nad 20.000,- Kč je doprava zdarma, pokud není uvedeno u produktů jinak. V případě, že je u skleníku uvedena doprava zdarma, tak ostatní objednané produkty budou také dodány bez ceny za dopravu.
  • Cena přepravy při výstavbě skleníku: Při výstavbě skleníku naším týmem je doprava skleníku převážně zdarma a je zahrnuta do kalkulace výstavby. Při nákupu s výstavbou bude dohodnut individuální postup a cena.

Cena přepravy pro skleníky a ostatní rozměrné produkty: Kalkulace dopravy je na základě individuální poptávky, hmotnosti a velikosti konstrukce. Nákladní doprava je od 14,-Kč/km, pokud není uvedeno u produktů jinak. Při nákupu zboží bude dohodnut individuální postup.

Uvedené ceny za přepravu jsou platné pro přepravu v rámci ČR a k ceně může být doúčtován poplatek za Atypický balík, Příplatek za hmotnost a Poplatek za dobírku.

Cena přepravy na Slovensko:

Doprava na Slovensko stejně jako do dalších zemí je řešena individuálně. V případě zasílání zboží mimo ČR je nutno sjednat individuální podmínky dodání a platby i když vám kroky v objednávce umožní jiné kalkulace!

Cena přepravy pro standardní produkty (hmotnost do 50 kg a rozměr nejdelší strany balení do 110 cm) : Na dobírku je od 390,- Kč. Při nákupu zboží v ceně nad 10.000,- Kč je doprava zdarma, pokud není uvedeno u produktů jinak.

Cena přepravy pro standardní skleníky (hmotnost do 100 kg a rozměr nejdelší strany balení do 300 cm) : Na dobírku je od 1950,- Kč. Při objednání a odesílání takového zboží se můžete setkat s delším termínem dodání (5-14 dní) než jsou standardní balíky. Budeme vás vždy informovat o přesných termínech dodání a jistě pochopíte, že budeme požadovat platbu předem.

Osobní odběr zboží:

Objednané produkty není možné osobně vyzvednout, proto vám v těchto případech systém osobní odběr vůbec nenabízí. Ve vyjímečných případech je možno také po předchozí domluvě zboží osobně odebrat. Pro osobní odběr proveďte standardní objednávku a vyberte platbu předem na bankovní účet na bankovní účet (od konečné částky odečtěte případně vyčíslenou částku za dopravu). Předem vás budeme telefonicky informovat, jestli je požadované zboží připravené. O připravenosti objednávky budete také informování emailem.

Změna v čase a způsobu dopravy

Změnit typ dopravy bohužel nelze. Nabízíme pouze naše smluvní a ověřené dopravce.

Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej SMS zprávou a e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout na naší zákaznické lince, případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. Posunout termín doručení až o 1 týden však můžete již při vytváření objednávky, a to při volbě způsobu doručení.

Způsob platby:

Platba v hotovosti - dobírka (zaplatíte řidiči přepravní společnosti)

Zaplatíte při převzetí zásilky zaměstnanci nebo řidiči přepravní společnosti PPL a Toptrans.

Platba platební kartou - dobírka (zaplatíte řidiči přepravní společnosti)

Zaplatíte při převzetí zásilky zaměstnanci (řidiči) přepravní společnosti PPL.

Bankovní převod - platba předem

Částku za zboží můžete poukázat na náš bankovní účet pod variabilním symbolem, shodným s číslem objednávky. Zboží není připravovováno a expedováno do chvíle, dokud není celková částka připsaná na našem bankovním účtě.

Platbu prosím proveďte na účet číslo: 610685529 / 2100 (Fio banka)

IBAN:    CZ96 2010 0000 0006 1068 5529 (při platbě ze zahraničí)
jako VS uveďte: číslo objednávky

Objednávky se snažíme co nejdříve vyřídit, většinou je odesíláme do druhého pracovního dne po naskladnění. Pokud Vám nemůžeme zboží odeslat ani třetí pracovní den, tak Vás o tom nejpozději čtvrtý pracovní den budeme informovat emailem nebo telefonicky, abychom Vám sdělili termín dodání. Dodací lhůta kurýrní služby PPL a Toptrans je 1–2 pracovní dny, u nadrozměrných objednávek je lhůta o něco delší.

Skleníky a nadrozměrné konstrukce dodací termíny řešíme individuálně dle skladových a výrobních možností (převážně 30 dní od objednání).

O odeslání zásilky Vás budeme informovat emailem.