Vážení zákazníci zde si můžete jednotlivé způsoby doručení a plateb v klidu porovnat a ještě před započetím objednávky se svobodně rozhodnout, které z nich dáte přednost.
Přesnou specifikaci, výběr ceny dopravy a způsobu platby objednávky standardních produktů a skleníků vytváříte v jednom z kroků tvorby objednávky!
Pro dopravu našich produktů a zahradních skleníků používáme zejména služby PPL (lze platit platební kartou, více na www.ppl.cz), Toptrans (nelze platit platební kartou). Po předchozí domluvě je možné dodání zboží naší dopravou. Zboží standardně zasíláme v rámci ČR. Zasíláme i na Slovensko i do dalších případných zemí. Tato služba však bude zpoplatněna dle aktuálních cen přepravních společností v momentě poptávky. Pro odesílání na Slovensko lze využít standardní objednávky na www.agrosfera.cz.
Doručení balíku:
- V den odeslání od nás a přepravce obdržíte informační email o předání a převzetí zásilky k přepravě.
- Zásilku přepravní společnost doručí převážně následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele.
- Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
- Zásilku vám standardně přepravce doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám dopravce zanechá oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den. Zásilku lze i po domluvě s přepravcem uložit i na několik dní na doručovacím depu přepravce.
- Hmotnost balíku je omezena na 50 kg (neplatí pro skleníky).
- Dodání se může skládat z jednoho i více kartonů. Pokud je alespoň jeden karton veden jako neskladný, může se termín dodání prodloužit na 2-5 dní. Při objednání a odesílání takového zboží se můžete setkat s delším termínem dodání (5-10 dní) než jsou standardní balíky. Budeme vás vždy informovat o přesných termínech dodání.
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné nám ihned oznámit, poznamenat rozsah poškození obalu při přebírání do přepravního listu (sepsat reklamační protokol s řidičem dopravce) a pošlete nám fotografie poškození. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Zásilku nepřebírejte v případě, že je zřetelně a viditelně poškozen i obsah zásilky a sepište s řidičem reklamační protokol o poškození zásilky (zápis do přepravního listu) a pošlete nám fotografie poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. V takovém případě nás kontaktujte, abychom dohodli další postup a zaslání nového zboží. V takovém případě budeme řešit reklamaci s dopravcem sami. Velmi důležité je překontrolovat zejména desky polykarbonátu u skleníků, zda nejsou dopravou zjevně poškozené pohledem na obvod roli a vnitřní část role. V případě poškození desek sepište záznam s řidičem a pošlete nám fotografie poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
- Obsah zásilky zkontrolujte ihned po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 2 dnů po převzetí zásilky a požádat dopravce o sepsání zápisu o škodě. Na náš email: info@agrosfera.cz pošlete fotodokumentaci poškození a kopii zápisu s dopravcem o poškození. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Komunikace s dopravcem:
Pro komunikaci s PPL a Toptrans výhradně používejte číslo zásilky a internetové stránky www.ppl.cz. V případě potřeby Vám jej rádi sdělíme. S tímto číslem je možné na internetových stránkách dopravce sledovat aktuální pozici zásilky.
Cena přepravy:
Podle velikosti a druhu zboží vám bude v jednom z kroků objednávky nabídnut nejvhodnější typ dopravy. Vyberete si dle nabídnutého výběru.
Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce. My můžeme také zásilku rozdělit do více dodávek, v takovém případě účtujeme pouze jedno jediné dopravné!
Cena přepravy pro standardní produkty (hmotnost do 50 kg a rozměr nejdelší strany balení do 110 cm) :
Platba převodem – předem je od 140,-Kč
Na dobírku je od 140,- Kč + poplatek za dobírku 55,-Kč
- V případě, že je u některého produktu uvedena doprava zdarma, tak ostatní objednané produkty budou také dodány bez ceny za dopravu.
- Při nákupu zboží, které má nejdelší stranu balení nad 110 cm bude připočítán ke konečné částce poplatek ve výši 395,-Kč za Nadrozměrné zboží.
Cena přepravy pro standardní skleníky (hmotnost do 100 kg a rozměr nejdelší strany balení do 300 cm) :
- Na dobírku je od 1650,- Kč.
- Při nákupu zboží v ceně nad 20.000,- Kč je doprava zdarma, pokud není uvedeno u produktů jinak. V případě, že je u skleníku uvedena doprava zdarma, tak ostatní objednané produkty budou také dodány bez ceny za dopravu.
- Cena přepravy při výstavbě skleníku: Při výstavbě skleníku naším týmem je doprava skleníku převážně zdarma a je zahrnuta do kalkulace výstavby. Při nákupu s výstavbou bude dohodnut individuální postup a cena.
Cena přepravy pro skleníky a ostatní rozměrné produkty: Kalkulace dopravy je na základě individuální poptávky, hmotnosti a velikosti konstrukce. Nákladní doprava je od 14,-Kč/km, pokud není uvedeno u produktů jinak. Při nákupu zboží bude dohodnut individuální postup.
Uvedené ceny za přepravu jsou platné pro přepravu v rámci ČR a k ceně může být doúčtován poplatek za Atypický balík, Příplatek za hmotnost a Poplatek za dobírku.
Cena přepravy na Slovensko:
Doprava na Slovensko stejně jako do dalších zemí je řešena individuálně. V případě zasílání zboží mimo ČR je nutno sjednat individuální podmínky dodání a platby i když vám kroky v objednávce umožní jiné kalkulace!
Cena přepravy pro standardní produkty (hmotnost do 50 kg a rozměr nejdelší strany balení do 110 cm) : Na dobírku je od 390,- Kč. Při nákupu zboží v ceně nad 10.000,- Kč je doprava zdarma, pokud není uvedeno u produktů jinak.
Cena přepravy pro standardní skleníky (hmotnost do 100 kg a rozměr nejdelší strany balení do 300 cm) : Na dobírku je od 1950,- Kč. Při objednání a odesílání takového zboží se můžete setkat s delším termínem dodání (5-14 dní) než jsou standardní balíky. Budeme vás vždy informovat o přesných termínech dodání a jistě pochopíte, že budeme požadovat platbu předem.
Osobní odběr zboží:
Objednané produkty není možné osobně vyzvednout, proto vám v těchto případech systém osobní odběr vůbec nenabízí. Ve vyjímečných případech je možno také po předchozí domluvě zboží osobně odebrat. Pro osobní odběr proveďte standardní objednávku a vyberte platbu předem na bankovní účet na bankovní účet (od konečné částky odečtěte případně vyčíslenou částku za dopravu). Předem vás budeme telefonicky informovat, jestli je požadované zboží připravené. O připravenosti objednávky budete také informování emailem.
Změna v čase a způsobu dopravy
Změnit typ dopravy bohužel nelze. Nabízíme pouze naše smluvní a ověřené dopravce.
Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej SMS zprávou a e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout na naší zákaznické lince, případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. Posunout termín doručení až o 1 týden však můžete již při vytváření objednávky, a to při volbě způsobu doručení.
Způsob platby:
Platba v hotovosti - dobírka (zaplatíte řidiči přepravní společnosti)
Zaplatíte při převzetí zásilky zaměstnanci nebo řidiči přepravní společnosti PPL a Toptrans.
Platba platební kartou - dobírka (zaplatíte řidiči přepravní společnosti)
Zaplatíte při převzetí zásilky zaměstnanci (řidiči) přepravní společnosti PPL.
Bankovní převod - platba předem
Částku za zboží můžete poukázat na náš bankovní účet pod variabilním symbolem, shodným s číslem objednávky. Zboží není připravovováno a expedováno do chvíle, dokud není celková částka připsaná na našem bankovním účtě.
Platbu prosím proveďte na účet číslo: 610685529 / 2100 (Fio banka)
IBAN: CZ96 2010 0000 0006 1068 5529 (při platbě ze zahraničí)
jako VS uveďte: číslo objednávky
Objednávky se snažíme co nejdříve vyřídit, většinou je odesíláme do druhého pracovního dne po naskladnění. Pokud Vám nemůžeme zboží odeslat ani třetí pracovní den, tak Vás o tom nejpozději čtvrtý pracovní den budeme informovat emailem nebo telefonicky, abychom Vám sdělili termín dodání. Dodací lhůta kurýrní služby PPL a Toptrans je 1–2 pracovní dny, u nadrozměrných objednávek je lhůta o něco delší.
Skleníky a nadrozměrné konstrukce dodací termíny řešíme individuálně dle skladových a výrobních možností (převážně 30 dní od objednání).